Friday, October 03, 2008

Besoket har kommet:)

Naa har mamma og pappa komet for et to ukers besok i ecuador. Det ble mangle blide ansikter da de kom med melksjokolade, salt lakris og grovt mel:)
Jeg hentet de kl. halv syv paa flyplassen. De skal bo paa samme sted som jeg bor. Pappa fant fort hengekoyen og sovnet like fort-jepp han klarte aa snorke der og! De fikk ogsaa mott mange av folkene mine som jobber her paa casa alianza, bla. laereren min.
De ble med meg paa jobb i dag og. Goy aa vise fram menneskene jeg jobber med. De ble tatt godt i mot og provde aa laere litt spansk og laere bort norsk-tror ecuadorianerene likte det.
Imorgen er det byen Cuenca som staar for tur. Med buss kl. syv saa skal vi faa mye ut av dagen:)

3 comments:

Anonymous said...

ååå... så heldig å få besøk av mamma og pappa! Du får nyte tiden med dem, finn på masse sprell!!! Glad i deg vennen!!

Klem fra Mari

karina said...

Hola! Como te va? Fin at du har det bra i min koselig by Guayaquil.Det er naboene dine Karina og Jan Helge.Kos dere mye der nede,smak på all den gode maten,reise mye og opplev mye i Ecuador.Hils mamma og pappa:):)Hvordan går det med spansken???
chao!!
Karina

Anonymous said...

Hei søta! Så koselig at mamman og pappan har kommet på besøk! Det er gøy å følge med på bloggen din- godt å vite at du har det så bra! Du er flink på å oppdatere oss, det setter hvertfall jeg VELDIG pris på :) Skulle jo absolutt reist ned og besøkt deg, men økonomien strekker nok dessverre ikke til! Jeg sender maaaaasse tanker til deg isteden!!! Kos deg videre og ta vare på deg selv! Jeg skal i praksis om ei uke, på barnefysioterapi i sandefjord kommune, det blir spennende! Glad i deg sugarplum! Hils m&p! Klemmer fra Eline