Friday, October 17, 2008

Besoket har dratt

saann, da har mamma og pappa reist fra Ecuador. Veldig koselig med besok, og de har klart seg bra som backpackere!
Vi har hatt tre dager i Amazonas naa, ikke kjempe langt inn, men vi har faatt et bra inntrykk over hvor stor Amazonas er!Sitter igjen med masse myggestikk og gode minner.

I dag reiser jeg sorover til en by som kalles Riobamba. Kanskje faar moter jeg Ingvild og Eladio som er der naa:) Skal hvertfall mote tre av de andre volontoerene Grete, Aashild og Aashild.
Vi har tenkt aa gaa paa nok et marked,komme oss litt oppi hoyden for aa se ett av de storste fjellene her og bursdagen min paa sondag skal jeg tilbringe paa en seks timers lang togtur. Et av de faa stedene der det er tog i landet og vi skal sitte paa taket av et damplokomotoiv-blir spennende!

¡Hasta luego!

1 comment:

Anonymous said...

heihei:) håper du koser deg på bursdagen din. Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det med mor og far:)