Tuesday, September 02, 2008

Nå har jeg værther snart en uke og hvertfall kommet litt mer igang. Ennå så har jeg spanskundervisning to eller tre timer per dag+en del lekser-gloser som må pugges!Maten driver vi fortsatt å eksprimeneter med, men na har hvertfall noen av oss gått sammen om å lage fellesmiddager-og jada vi skal ha fisk og poteter:)Har funnet ut at her kan vi faktisk leve godt for 20-30 kroner dagen. Dagens spansktabbe var da jeg skulle betale rektor på spanskskolen. jeg skulle bruke verbet ganar-å betale, men brukte heller aganar,tror jeg, som betyr å slå.Så jeg sa til læreren min, Fernando, at jeg kommer straks skal bare gå å slå Rut. Jeg som alltid er sultet går jo ofte rundt å sier tengo hombre(jeg har en gutt) istdendefor tengo hambre-jaja litt feil må man ha!

Ellers så er det ikke så mye mer som har skjedd siden vi ikke har begynt å jobbe ennå. Men til mandag skal vi få være med rundt å se på arbeidet som blir gjort her nede-gleder meg!

Legger også ved noen bilder:)

2 comments:

Anonymous said...

well its nice to know that you have great hits here.

Anonymous said...

Hei kusine Kristin!

Håper du har d bra i d stor utland. Anne Berit og jeg slapper av med god mat og litt vin og skravlings.
God helg!

klem